مجله نلی استایل
مجله تخصصی پوشاک و مد

مجله اینترنتی نلی استایل

با شلوار بگ استایل چی بپوشیم؟

استایل شلوار بگ زنانه

دراین مقاله می‌خوایم بهتون بگیم چطور شلوار بگ استایل رو با لباس هاتون ست کنید.

شلوار بگ شلوار‌‌‌‌های از بالا تا پایین گشاد و بلندی هستند که بیشتر روی کفش قرار می‌گیرند و کمی حالت بیخیالی به استایل شما می‌دهند
یکی از دلایلی که شلوار بگ به شدت مورد توجه قرار گرفته اینه که اندام شما رو خوش فرم و کشیده نشون میده. در ابتدا به توضیح انواع استایل با شلوار بگ می پردازیم :

استایل همه پسند و کلاسیک

در گام اول و همه پسند، می‌تونید مانتو یا پالتو‌‌‌‌های بلند خودتون رو با شلوار بگ ست کنید، تو این استایل بهتره یقه‌‌‌‌های بزرگ انتخاب کنید و از کفش یا بوت به جای کتونی استفاده کنید.

اینطوری به راحتی یه استایل کلاسیک برای خودتون ساختید

استایل رسمی با شلوار بگ جین زنانه

یکی دیگه از انتخاب‌‌‌‌های فوق العاده برای شلوار بگ پیراهن‌‌‌‌های چهارخانه یا مخمل بلند و گشاد هستند

احتمالا شما هم متوجه ترند شدن پیراهن‌‌‌‌های چهارخانه شدید. پس انتخاب این مدل پیراهن با شلوار بگ استایل، تیپ و شخصیت خاص و به روزی رو بهتون میده
این پیراهن ها را با یک شال و کتونی ست کنید

استایل کلاسیک با شلوار بگ زنانه استایل کلاسیک با شلوار بگ زنانه استایل کلاسیک با شلوار بگ زنانه استایل کلاسیک با شلوار بگ زنانه

استایل رسمی

اگر فکر میکنید شلوار‌‌‌‌های بگ استایل رو برای مهمونی‌‌‌‌های رسمی نمی‌تونید انتخاب کنید، سخت در اشتباه هستید! ست کردن شلوار بگ استایل با کت رسمی انتخاب مناسبی برای این استایل است.

کت‌‌‌‌های کوتاه چهار دکمه یقه بزرگ و کلا کت‌‌‌‌های کوتاه که به تازگی مورد توجه قرار گرفته اند همراه با شلوار بگ استایل مناسب خودش، انتخاب مناسبی برای تیپ نیمه رسمی هست.

برای تکمیل این استایل، یک کیف دستی کوچک به انتخاب‌‌‌‌های خود اضافه کنید

استایل رسمی با شلوار بگ زنانه استایل رسمی با شلوار بگ زنانه استایل رسمی با شلوار بگ زنانه

  • کت‌‌‌‌های چهارخانه یکی دیگه از این انتخاب هاست.

استایل رسمی با شلوار بگ زنانه

استایل خیابانی یا لش

می رسیم به استایل‌‌‌‌های خیابانی یا اصطلاحا "استایل لش" که به شدت مورد سلیقه و توجه نوجوانان و خاص پسندان قرار گرفته،

هودی و شلوار بگ همراه جدا نشدنی از هم هستند که به شدت مورد توجه اسپرت پوشان است.

این ست انتخاب مناسبی برای مکان‌‌‌‌های مختلف هست که به شما احساس راحتی میدهد

استایل خیابانی با شلوار بگ زنانه استایل خیابانی با شلوار بگ زنانه استایل خیابانی با شلوار بگ زنانه استایل خیابانی با شلوار بگ زنانه

استایل مهمانی

دلیل پر طرفدار بودن شلوار بگ علاوه بر اینکه استایل شما را خاص نشان میدهد، این است که در هر فضا و محیطی میتوان از آن استفاده کرد.

در قدم آخر علاوه بر فضای بیرون، رسمی، کلاسیک و اسپرت. میحوایم اشاره کنیم به استفاده از بگ استایل در مهمانی‌‌‌‌های دخترانه با ست‌‌‌‌های جذاب که به تازگی در موقعیت‌‌‌‌های مختلف دیده میشود.

قصد داریم با نمایش چند نمونه تصویر بهتون بگیم چطور تو مهمونیا هم اسپرت و هم خاص به نظر برسید.

استایل مهمانی با شلوار بگ زنانه استایل مهمانی با شلوار بگ زنانه استایل مهمانی با شلوار بگ زنانه استایل مهمانی با شلوار بگ زنانه

نتیجه گیری :

تیپ بگ استایل خیلی متفاوت و خاصه و شما میتونید در هر موقعیتی از رسمی تا مهمونی از این تیپ و استایل استفاده کنید. شما می‌تونید به نسبت سلیقه و فرم اندامتون، ست‌‌‌‌های مختلفی با این استایل بسازید که شما رو خیلی مورد توجه قرار می‌ده.

همچنین در وب سایت فروشگاه و صفحه اینستاگرام نلی استایل   میتونید مدل‌‌‌‌های مختلف بگ استایل ها از کوپ آزاد و متوسط، بلند و کوتاه رو در رنگ‌‌‌‌های مختلف ببینید و در صورت تمایل خریداری کنید.

نلی استایل مشاور شما در انتخاب استایل و تیپ‌‌‌‌های خاص.(شما می‌تونید سوالاتتون رو در قسمت چت سایت یا دایرکت اینستاگرام بپرسید...)

 

دیدگاهتان را بنویسید

پرفروش ترین محصولات
خانه
حساب کاربری من
0 موارد سبدخرید
0 علاقه مندی ها